Nuevo Boletin de ICADE Asociación

Disponible ya el nuevo número de la newsletter de ICADE Asociación. Descubre la agenda programada de eventos y de formación (I Congreso de la Mujer, Empleo, Emprendimiento y Microempresas; Premios Excelencia Control de Gestión Controllers 2018; XVII Congreso Directivos CEDE); los nuevos proyectos y servicios que la Asociación va poner en marcha (Grupos de Traajo; servicio de apoyo a la realización de reuniones de cursos, promociones o especialidades); las lecturas recomendadas y todas las noticias de interés. Acede a la newsletter a través del siguiente enlace: https://mailchi.mp/93ff5211598b/boletin-icade-asociacion-septiembre-2018

4 comentarios

• Enlace al Comentario Mickey Domingo, 07 Octubre 2018 02:58 publicado por Mickey

I do not know if it's just me or if perhaps everyone else
    experiencing issues with your website. It appears like some of the written text on your posts are running off the screen. Can somebody else please comment and let me
    know if this is happening to them as well? This could be a problem with my internet
    browser because I've had this happen before. Cheers

• Enlace al Comentario Scott Sábado, 06 Octubre 2018 16:08 publicado por Scott

I think this is among the most important info for me.
    And i am glad reading your article. But want to remark on few general things, The website style is
    wonderful, the articles is really nice : D. Good job, cheers

• Enlace al Comentario Raleigh Jueves, 04 Octubre 2018 20:08 publicado por Raleigh

I read this article completely about the resemblance of latest
    and earlier technologies, it's amazing article.

• Enlace al Comentario Leigh Jueves, 04 Octubre 2018 18:21 publicado por Leigh

Spot on with this write-up, I absolutely believe this website needs far more attention. I'll probably be returning to
    read through more, thanks for the info!